As tres principais contribucións da investigación sobre o uso de WordPress na universidade:

Un estudo descubriu que os estudantes que utilizan WordPress para crear sitios web ou blogs durante un semestre universitario desenvolven mellores habilidades de alfabetización dixital. Aprenden sobre xestión de contidos, deseño web receptivo e SEO. Estas habilidades son útiles para unha variedade de carreiras.

Un ensaio analizou como os profesores de varias disciplinas empregan WordPress como plataforma de aprendizaxe. Os estudantes poden crear páxinas temáticas para demostrar a sua comprensión dos temas do curso. Tamén poden publicar reflexións, comentarios e ideas nos seus blogs. Os profesores informaron que isto aumenta a participación dos alumnos e permíteos avaliar o seu progreso unha maneira máis auténtica.

person in black and white t-shirt using computer
Photo by Fikret tozak

Unha enquisa a graduados universitarios recentes descubriu que o 22% usara WordPress durante os seus estudos. Deste grupo, o 84% dixo que a experiencia con WordPress Iles resultou moi útil na súa carreira posterior. Aqueles con experiencia en WordPress sentíanse mais preparados para tarefas como a xestión de contidos, o desenvolvemento web e a creación de boletíns de noticias.

En resumo, estudos recentes demostran que o uso de WordPress na universidade proporciona unha variedade de beneficios aos estudantes, incluída unha mellor alfabetización dixital, oportunidades de aprendizaxe activo e experiencia prática que prepara aos estudantes para as carreiras do Século XXI. Titulo proposto: Os beneficios de WordPress no aprendizaxe universitario